Pagini

vineri, 14 ianuarie 2011

Ajutor!!

 Aseara m-am gandit s-a ma uit si eu ca tot omul la un film.Insa nu m-am putut hotara pentru ca majoritatea le-am vazut.Am tot cautat pe internet topuri de filme de comedie, horror, insa nici unu nu m-a impresionat.
Am o rugaminte celor care imi viziteaza blogul...vreau de la fiecare un titlu de film care li s-a parut lor interesant. Si o parere despre filmul recomandat.
Hai ca nu este greu...un film care i-a fascinat si este de recomandat si altora.
Ms!

4 comentarii:

Catalin spunea...

Constantine .. l-am vazut de vreo 4-5 ori. Ca argument: keanu reeves :D (de la varutu catalin.eu)

Virusik spunea...

L-am vazut acum 2 zile Constantine...film de colectie...superb

alecsandra spunea...

the tourist ..l-am vazut aseara.cu Angelina Jolie si johnny Deep..De ce mi-a placut?penru ca chiar nu-mi imaginam sfarsitul...suspans:P

Virusik spunea...

o sa ma uit alex...ms de propunere :*