Pagini

vineri, 14 ianuarie 2011

Momente!!

Sunt momente cand ati dori sa multumiti unor persoane care inseamna foarte mult pentru dumneavoastra?De multe ori nu putem sa ne aratam aprecierea si dragostea.De ce?.....Poate ne temem de reactia lor si modul cum interpreteaza ce le aratam noi.
In aceasi situatie am fost si eu si pana la urma am reusit sa mi arat aprecierea si recunostiinta.
Ei bine poate cum v-ati dat seama, pentru mine accea fiinta este chiar prietena mea Andreea.Nu de multe ori ne-am certat,ne-am spus cuvinte urate,insa mereu a avut grija de mine mai mult chiar decat imi puteam imagina.Cand am avut nevoie de un sfat,aceea fiinta pe care o iubesc mi-a aratat ce este bine si mi-a aratat ce este cel mai important: ca pot sa IUBESC lucru pe care niciodata nu l-am crezut.
Nu am crezut ca pot iubi, sa fac sacrificii, sa fac tot posibilul sa-i fie bine si sa mi aratat dragostea fata de ea.
Ma bucur ca am intalnit o asemenea persoana si ii multumesc din suflet ca ma iubeste.
Te iubesc Andreea!

2 comentarii:

Catalin.eu spunea...

si toate astea...din inima :D

Virusik spunea...

dap:X